Shop  •   Avatar  •   FAQ  •   Search  •   Memberlist  •   Usergroups  •   Profile  •   Log in to check private messages  •   Log in  •  Register 

Praathoekje Nederlandstalige Piraten en sympathisanten
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Multilingual Crewmates Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PiratesFan
Rigger
Posts: 1689


23491 Gold -

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Falconer wrote:
Ehm if you want the Danes to answer it, then ask Kristian95 or something. Smile

We're the Dutch. We can drive to Denmark in 5 hours or so, but it's not quite the same. Smile


But Falconer its so easy to confuse Dutch with Danes.. they both begin with D .. Laughing

Maar Falconer zijn zo gemakkelijk om het Nederlands met Denen te
verwarren.. zij allebei beginnen met D.. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Falconer
Captain
Posts: 1902



2865 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 5:49 am    Post subject: Reply with quote

Very close PF Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Gun Pierson
Gunner
Posts: 809


5053 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Yeah not bad at all Piratesfan! Wink

Ik vind het wel leuk zo ons eigen plaatsje te hebben waar we eens in onze eigen taal kunnen communiceren. Thanx Falconer en de rest van het team! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:07 am    Post subject: Reply with quote

ja,is soms moeilijk gecompliceerde zaken uit te leggen in het engels,kunnen we beetje discussieren wat goed is aan dit spel en wat minder goed.Vindt het toch een goed spel maar origineel toch ietske beter,ge kon in iedere dorpke een map van een schat bemachtigen,en dat gaf automatisch iets te doen,in dit spel,moet je soms afvragen wat moet ik nu doen,dat was in het originezel niet je was altijd onderweg.
Back to top
View user's profile Send private message
Gun Pierson
Gunner
Posts: 809


5053 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Ja klopt, maar ik heb onlangs nog is het origineel gespeeld en de graphics zijn echt wel out of date. Ook miste ik het dansen want dat vind ik echt de max.

Wat ik nu vooral mis is de zilvertrein. De 'treasure fleet' stelt ook niet veel meer voor. Voor de verborgen schatten van de beroemde piraten krijg je ook niet veel, je moet 4 stukken map kopen en dan schiet er nog weinig winst over. Maar het zwakke punt van het huidige spel is vooral de replay value. Ik probeer zo veel mogelijk goeie mods etc te installeren om het wat aantrekkelijker te maken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een goed spel.

Het leuke zou zijn dat er in de toekomst een Pirates verschijnt met al de beste elementen van de vorige versies, maar dat kan nog jaren duren denk ik. Gelukkig hebben we binnekort de master expansion van Cyberops die het huidige spel nieuw leven kan inblazen. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:25 am    Post subject: Reply with quote

ja,cyberops,weet wat we willen,als ze die nu eens aannemen,maar de zilvertrein,mag best terug komen,maar ben die eigenlijk nooit tegen gekomen in het origineel,dat was niet echt gemakkelijk.Als je mij vraagt is het spel echt wel geevolueerd en dat is niet slecht.Alles is een beetje uitgebreid,nu moet je dansen om info te krijgen van goveneur dochter dat was vroeger niet,het schat zoeken is ook erg vermoeilijkd,schermen en shipgevechten ook,dus eigenlijk alles,ze moeten enkel terug een paar zaken invoeren die vroeger iedereen goed vondt.Bestaat er geen mod om unlimited treasures te verkrijgen?
Back to top
View user's profile Send private message
Gun Pierson
Gunner
Posts: 809


5053 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Sonicsfan wrote:
Bestaat er geen mod om unlimited treasures te verkrijgen?


Nee op dit moment niet denk ik. Maar ik los het op door criminelen te pakken, die leveren 5000 goud per keer op als je goed danst met je vrouw. Ik heb ook al eens uitgebreid gezocht naar de file waarin het goud van de schatten zou ingegeven zijn, maar tot op heden heb ik die nog niet gevonden jammer genoeg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb dat nog op een andere manier opgelost,ik ga altijd naar de taverne,en luister naar wat the barmaid te zeggen heeft,en ga dan achter dat ship,dat leverd altijd veel geld op,niet zoveel als een schat,maar toch nog genoeg.
Back to top
View user's profile Send private message
Gun Pierson
Gunner
Posts: 809


5053 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Sonicsfan wrote:
Ik heb dat nog op een andere manier opgelost,ik ga altijd naar de taverne,en luister naar wat the barmaid te zeggen heeft,en ga dan achter dat ship,dat leverd altijd veel geld op,niet zoveel als een schat,maar toch nog genoeg.


Aja, die techniek heb ik nog niet toegepast, maar dat komt omdat ik met elke natie vriendjes ben, bijna elk spel. Past goed bij de war canoe strat daarom. Maar ik hou het zeker in gedachten als ik iets anders ga proberen. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ja,ik hou ook iedereen als vriend,maar als je beperkt tot 2 schepen aan te vallen,van een bepaalde natie,en dan ga in een dorp van het schip dat je hebt aangevalt heb,zullen ze je vergeven,en je kunt dan terug twee schepen veroveren.Soms zijn ze wel dan ff boos,maar dan focus je op andere naties.
Back to top
View user's profile Send private message
Island Jack
Seaman
Posts: 147



4699 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 4:23 pm    Post subject: Very sorry. Reply with quote

I am an idiot. Sincerest apologies for the whole Dane/Dutch screw up. Thanks for not publicly flogging me in English, though. I'm sorry and embarassed and getting out of this thread. Man, sometimes, I'm really good at screwing up.
_________________

"Mr. Thirsty! Load guns with balls!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

I'm not a dutch guy,so i don't really no the gin-story.Here in europe we have to countries who are dutchspeaking,the netherlands and belgium,i'm from belgium.In seventeenth century was it one country but was split later,for be more correct the south of belgium speaks french the north dutch.
Back to top
View user's profile Send private message
PiratesFan
Rigger
Posts: 1689


23491 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 7:05 pm    Post subject: Re: Very sorry. Reply with quote

Island Jack wrote:
I am an idiot. Sincerest apologies for the whole Dane/Dutch screw up. Thanks for not publicly flogging me in English, though. I'm sorry and embarassed and getting out of this thread. Man, sometimes, I'm really good at screwing up.


They are not flogging you in Dutch Either.. Laughing Everyone makes mistakes. Just learn from it and go on with the knowledge. Luckily most are forgiving here Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

yes, i am,let all be friends,enough violence,war and injustice in the world
Back to top
View user's profile Send private message
Sonicsfan
Cutthroat
Posts: 363



1729 Gold -

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Wat moet je eigenlijk doen om een mod te kunnen gebruiken?Heb je daar bepaald programma voor nodig?Moet je dat opslaan in je piratesgame?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Multilingual Crewmates All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group